Grym ponny ♥

2012-01-27 @ 21:32:05

Åkte ner till Örsta med Dizzen idag,
Ny harvat och fint var det när jag kom ner :)
Så det var bara att börja rida fram, hela passet var han gym!
Framridningen var han lång och låg och sedan snappade ja upp bil efter bit av
tygellängden :)
Går inte beskriva hur glad och nöjd jag är över
honom! Galoppen var det bästa av allt idag,
 kunde verkligen fånga upp honom och sätta honom på rumpa,
så fint har han nog aldrig gått.
Traven gick också super, jobbade lite öppna och skänkelvikningar bara, vart några
galoppfattningar på rakt spår mot spegeln så jag såg att han inte tog in bakdelen..
Och sedan några enkla galoppombyten, dom var perfekta! :D

Blev inga bilder idag så jag har inga nya bilder, tycker det blir så trista bilder
inomhus :(




hoppbilder från i sommras :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0