Hoppträning & Medlemsmöte

2012-01-29 @ 22:57:43

Hopptränngen idag gick superbra!
Vi hoppade upp till 70- 80cm och det gick strålande!
Nu äntligen börjar jag känna mig säker när jag
hoppar min buse ;) Känns otroligt skönt att få upp självförtroendet
i hoppningen igen!
Så nu kanske ni ser mig och dizzen ute på hopptävlingar i år?
vem vet ?, mycket möjligt!

innan hoppningen så åkte vi iväg med Chester till Örsta, han var på hugget som vanligt
älskar livet om man säger så ;)
Men han var skitfin och gjorde helt otroliga travökningar och galoppombyten :')

efter hoppningen så red jag ut på VB, hon var på hugget om jag säger så..
taktade nästan hela tiden och fick små damp skutt
då och då när hundarna sprang förbi..

Senare iväg till medlemsmöte i Ryttarkamraterna Kumla
Mycket snack blev det men det resulterade till att det kommer bli
mycket bättre nu,
Klubben börjar synar lite mer oså :)






Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Frågestund på bloggen! :)

2012-01-30 @ 13:28:55     URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: evelinnnn åkermannnn

skit också att jag blev sjuk just idag annars hade jag också varit där.. :/

2012-01-30 @ 19:29:23
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

sv: Tack så mycket :D

2012-01-30 @ 22:04:39     URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: Tove - En av Amcisryttarna ♥

Gud vad fint Erika, men nu hoppar oxern från fel håll, haha :D <3



Bara att tänka på nästa gång (inte för att klandra dig) hoppet var verkligen jätte fint :D <3

2012-02-14 @ 15:24:04     URL: http://amics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0