Två hästar ridna & främmande!

2012-01-28 @ 13:34:48

Nu har jag nyss kommit hem ifrån Örsta,
Blev ett 45 minuters pass på båda hästarna, vilken Chester
verkligen behövde! Han var riktigt pigg och busig idag. Han bockade och busade
men snäll som han är så var han inte värre än så, Han fick bara lite cp- damp ryck
då och då ;) Men emellanåt så var han riktigt fin! Traven var fin och mjuk, takten
var superskön i både trav och galopp!
Dizney var faktiskt ganska lugn om jag säger så. Det är jätte skönt för han kan
verkligen få damp! Då sitter man inte kvar heller x).
Men idag var han riktigt fin!

Blev inga bilder eller film då det var åtta hästar inne medans jag red så
man fick lägga fokuset på att se vart dom andra var..

Snart runt trefikat så kommer min farmor och farfar och hälsar på,
var länge sedan jag träffade dom!

Efteråt så kanske jag rider ut på VB på vägen eller om vi åker med henne till
Örsta senare framot kvällen ist? Får se om tiden räcker till att åka ner med
en häst till.. Men ska försöka få mamma till att fota VB och mig även fast vi rider ut lite :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0