Erika Lundin

2012-01-05 @ 21:14:16

Mitt namn är Erika Lundin och är 16 år
Jag bor i Kumla med mina tre egna hästar, mina föräldrar,
våra två hundar och en kisse.

När jag var 6 år fick jag min första ponny, Men henne red jag nästan bara dressyr
då hon inte gillade att hoppa. Själva B-ponny tiden blir tyvärr inte så långvarig
då hon blev sjuk. Zizzi som hon då hette fick kronsik fång så tillslut var vi
tvugna att ta bort henne.
Sen köpte vi min C-ponny som jag även har kvar nu. Han köpte jag mest som en dressyrhäst
och hade inte tänkt mig att jag skulle börja tävla. Redan på min första tävling så vann jag och fick
nog smak på tävlingsintresset. Nu tävlar han FEI dressyr.
Köpte även en ungponny, Han fick jag "rida in" och med mycket slit och konflikter
startade vi en lc:2. Nu har det bara gått uppåt och är i nulägen på La:1 och ska nu ivår debutera LA:P1
Medans vi har mina ponnier så köpte vi en storhäst som egentligen var till min mamma men som jag "tog över"
Hon är som en unghäst i huvudet så hon var väldigt grön.. Nu ska vi debutera Lc:1 i vår och vara med i
DIV III i RKK;s dressyrlag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0