Mini shopping

2012-01-16 @ 19:16:35

Idag efter skolan så åkte mamma och jag nästan direkt till Hööks,
Hon hade sätt att det var upp till 75% rea på utvalda produkter så vi tänkte försöka fynda lite :)
När vi kom dit så träffade vi på Amanda Hellman som hade redan fyndat lite ..
Inne i affären var det totalt urplockat! Det fanns få saker som man behövde och ville ha.
Det var mest barnkläder och schabrak i stl ponny. Sån otur har jag alltid, men jag tycker
hööks knappt aldrig har några dressyr schabrak i stl full.

Iaf det här var det mamma och jag köpte :
* Rakt bett
* Hästgodis
* Softpilé Joline CRW jacka
* Lila hundtäcke



Eftersom att det var så väldans halt på vägen så ville inte mamma åka ner med två
hästar till Örsta.. Så tyvärr vart det ingen ridning för min
del idag :)

Imorgon är det dressyrträning för Helene W, ska bli roligt! Hon har inte sätt Dizney på
hur länge som helst! Film eller bilder kommer från träningen i morgon..



Kommentarer
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

hihi ! :D :D <3

2012-01-16 @ 20:54:17     URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0