Väntan på schabraken...

2012-01-09 @ 21:11:30

Vad saker och ting ska dröja så länge...

För en vecka sedan så beställde jag tre nya dressyr schabrak ifrån Hööks. Det stog att det skulle ta upp till 3 arbetsdagar. Men dom där tre arbetsdagarna har ju redan gått! Sen var det röd dag osv så då kunde det inte komma, men nu har jag och mamma väntat hela dagen på att få ett sms så vi kan åka och hämta ut schabraken. Är så sugen på att prova dom!
Men inget sms kom idag, får verkligen hoppas att det kommer i morgon! Annars får vi väl ringa och höra med dom?

Det är tråkigt sånt därnt när sakerna som man beställer inte kommer i tid :( och att man får vänta "över tiden".. Det är väl nackdelen att beställa via internet lr ja, man ska nog hellre köpa i affären då man får sakerna på en gång.

 





Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästfantast

De där schabraken har jag också tittat på och funderat på om jag ska beställa eller inte, blev inte så denna gången men jag tycker iallafall att de är jättesnygga! :)

2012-01-10 @ 06:57:53     URL: http://hastfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0